MOUSSE DE DOS XOCOLATES
Aquest postre, era el primer cop que el feia, no en sóc gaire experta en la reposteria però vaig intentant aprendre cada dia una mica més ;)...... Es tracta de mousse de xocolata negre i al damunt montant mousse o crema de xocolata blanc amb virutes de xocolata pel damunt.
INGREDIENTS
100 gr de xocolata negre
100 gr de xocolata blanc
4 ous
sucre blanc
nata liquida per muntar
un full de gelatina neutre
llet sencera de vaca
PROCEDIMENT
1º s'agafa la xocolata negre i es posa al micro durant 20'' amb 2 cullarades de llet i es desfà.
2º es baten les clares a punt de neu i es reserven
3º es baten 2 rovells amb 2 cullarads de sucre i es reserven
4º es munta la nata liquida uns 300 ml amb sucre (unes 3-4 cullarades)
5º barregem la xocolata amb els rovells, despres la meitat del volum de les clares i la meitat de la nata muntada. Això ha de reposar duran 5 hores a la nevera.
Ara passem a fer la xocolata blanca:
6º amb un plat amb llet tèbia posema desfer la gelatina neutre durant 5 minuts.
7º desfem la xocolata blanca al micro amb 2 cullarades de llet.
hi afegim la gelatina fins que es desfaci per complet.
8º afegim les clares restants a punt de neu
9º afegim la nata muntada restant i ho deixem també a la nevera
Amb l'ajuda d'una màniga pastissera s'omplen els gots de postre primer amb un color i despres amb l'altre, es pot decorar la superfície amb virutes de xocolata, kellog's triturats o una fulla de menta amb una maduixa.
BON PROFIT!!!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada