Bon dia, ahir al vespre com era nit de futbol, va tocar fer pizzes!!!
Aquesta vegada la massa era comprada al mercadona, però de vegades, si tinc temps la faig jo mateixa.
Els ingredients per fer-la són:
300 gr de farina de força
1 got d'aigua
1/2 cullarada de sal
20 gr de llevat fresc (el podeu comprar a un forn que tingui obrador), o un sobre de la de royal
15 cc d'oli d'oliva
Amb això ens fem una bola, semblant a la de la pasta fresca, la deixem en un bol durant 30-40 minuts perque fermenti, després ja la podem estirar amb el "rodillo" i fer-la tant fina com volguem.
Si per contra, la volem així més esponjosa, un cop l'hem estirat, la deixem fermentar una mica més i s'anirà inflant, fent-se la base més gruixuda.
Un cop fet això posem els ingredients:
Ahir va tocar mitja i mitja, per satisfer tots els paladars!!
Aqui, primer hem posat una capa fina de farina perque no s'enganxi la massa, despres hem posat tomaquet fregit de brik (mercadona) i a sobre, pernil dolç, i xampinons laminats de conserva. Al damunt formatge de mozzarela i orenga.
L'altre meitat porta frankfurts viena tallats petits, formatge ventero tendre a llesques i mozzarela i orenga.
Des prés vam fer una altre de formatges. Els ingredients van ser:
tomàquet fregit a la base, formatge de rulo de cabra tallat primet, uns bocins de roquefort, ratllat de 3 formatges, una mica de mozzarela i orenga. Aquest va ser el resultat:
BON PROFIT!!!!








Estenem la pasta fins que la treiem tiessa i just tindrem una olla bollint per posar-los durant 4 minuts aprox.



