• Cupcakes
  • Galetes
  • Manualitats
  • Pastissos
  • Plats
  • Receptes

16 d’abril del 2012





RECEPTA: TALLARINES A LA BOLONYESA

Ingredients per al pasta:
100 gr de farina de blat per cap
1 ou per cap

Per la Bolonyesa:
100 gr de carn picada mixta (vedella i porc) picada 2 cops
1 pot de tomaquet triturat gran natural
2 cebes mitjanes
1 llauna de pate si es vol (petit)
30 gr de mantega
oli d'oliva
sal, pebre i espècies com orènga i/o farigola.

PASSOS:

Batre els ous i afegir la farina passada pel colador ("tamizada") i remenar i amassar bé fins que quedi una pilota, sembla que quedem grumolls, però s'acaba barrejant bé, paciència...(treieu-vos abans els anells....jejeje)
  

 
Aquesta bola s'embolica amb film transparent i es fica a la nevera durant 40 minuts aprox.


Un cop treta, es van fent llesques i amb ajuda de farina es van aixafant i a continuació ho passem per la màquina Imperia, per fer làmines primes de pasta. Anem juntant els "rodillos" a cada passada que fem, fins a la mesura num 2. Després passem cada làmina per la forma de tallarines er anar tallant (és molt important espolvorejar bé amb farina, perque absorveixi la humitat i s'eixuguin abans)...

 
      Estenem la pasta fins que la treiem tiessa i just tindrem una olla bollint per posar-los durant 4 minuts aprox.

Fregim la carn picada, triturem la ceba tendre i mentre es fregeix la carn hi tirem la mantega, quan ja està daurat hi tirem la ceba i després de que estigui tot ben fregidet posem el tomaquet, les espècies...





  






Aquí teniu el resultat de tot el merdé....Boníssim...li podeu ratllar pel damunt parmesano a fils gruixuts!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada