Aquesta és una recepta que ja fa temps volia penjar, però no trobava les fotos.
Els ingredients són:
1 sepia de platja (guardeu la bossa de la salsa)
1 peça d'escamarlà, una gamba i un llagostí per cap
1/2 kg de musclos de roca (mes petits però més gustosos que els del nord)
un grapat maco de cloïsses
arròs bomba o el que tingueu 100 gr per cap
llimones per adornar
Per el sofregit: (això ho triturarem )
1 picada (pa torrat, ametlles, cigrons, ve preparat)
mig pot de tomaquet triturat natural (del pot petit de 400 gr)
una ceba del tamany d'un ou
julivert, sal, oli oliva
mig pebrot vermell tallat molt petit (ho fregirem amb el marisc)
PASSOS:
2º treiem els bitxos, deixem el pebrot i la sèpia a la paella
3º afegim a fregir el sofregit de picada, ceba, all, tomaquet i julivert...
4º fem al vapor les cloïsses i els musclos amb una fulla de llorer, reservem l'aigua per el fumet.
5º un cop està tot així, ben fregidet....
6º posem l'arròs,( no cal fer la creu...)
Adornem la paella amb el marisc, unes llimones i el tapem durant 3 minuts amb un drap.
Bon profit!!!
mmmm quina bona pinta!!! nyam, nyam!!! m'entra molta gana, la llàstima que es triga una mica en preparar tot això :)
ResponEliminaSí Tat, però com ara tu estas de bona espera saps que si vols t'en faig una, amb molt de carinyu!!! Guapa!!!. Com et trobes??
Elimina