Hola,
Estic aprenent a posar una mica mes maco el blog, no em queda gaire temps lliure però intento treure una estoneta mentre els meus petits miren els dibuixos.
CARNESTOLTES!!!!
 |
| Aqui van unes fotos d'una disfressa que vaig disenyar per al meu fill i que va ser molt fàcil de confeccionar. Vaig agafar el patró de la funda del casc integral de la moto i vaig copiar-ho en feltre, aconseguint la closca de cargol, amb llana negre vaig cosir l'espiral que fa el dibuix de la closca i després ho vaig complementar amb un barret amb banyes, també de feltre. Facil, aprox 5 € en despeses i va ser tot un èxit!!!! |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada